logo

Використання Market Research Tool – MRT для підвищення ефективності закупівель громади – серія вебінарів для територіальних громад Донецької та Луганської областей

Громадська організація StateWatch з 22 по 26 листопада проведе серію вебінарів з використання універсального інструменту «Market Research Tool – MRT» («Інструмент дослідження ринку»), який дозволяє порівняти ціни на товари в системі закупівель Prozorro проти COVID-19 для громад – розпорядників бюджетних коштів Донецької та Луганської областей.

До участі у вебінарах запрошуються представники тендерних комітетів замовників територіальних громад Донецької та Луганської областей, обласних та міських рад, активісти, журналісти.

Учасники вебінару дізнаються:

  • Що таке MRT та як він працює? 
  • Як шукати найнижчі ціни на MRT? Як шукати надійних постачальників на MRT?
  • Як заощадити бюджетні кошти?

Для участі у заході необхідно заповнити форму реєстрації за цим посиланням

Вебпортал «Market Research Tool – MRT» допоможе ефективно управляти бюджетними коштами у сфері публічних закупівель за рахунок можливості перевіряти постачальників з позитивним бекграундом та з оптимальним співвідношенням «ціна-якість».

Проєкт «Market Research Tool – MRT», який є переможцем національного конкурсу інновацій EastCode 2021, реалізує ГО «StateWatch» за технічного адміністрування Center42 у межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру та за фінансової підтримки урядів Данії, Швейцарії та Швеції.

Програму ООН із відновлення та розбудови миру реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН з питань гендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО).

Програму підтримують дванадцять міжнародних партнерів: Європейський Союз (ЄС), Європейський інвестиційний банк (ЄІБ), Посольство США в Україні, а також уряди Данії, Канади, Нідерландів, Німеччини, Норвегії, Польщі, Швейцарії, Швеції та Японії.